Keskiviikko

Menin aamupäiväl siivoilee mun kirppispöytää. Ada oli siis päiväkodissa ja Leevin vein mun systerille hoitoo. Kiersin sen kirppiksen ja löysin 6 kpl pienii dooleys lasei ne makso 2€, sit löysin iha uude aarrearkku korurasian 4€. jaa hmm ostin kai jtn viel ny ei tuu mielee :P Hain Leevin jonka jälkee haettii Ada ja mentii mun frendii vastaa metrikselle. Käytii kaupassa ja mentii meille. En ollu nähnyt vuosiin tätä mun kaverii ja oliki se sit tässä iha iltaa saakka. Käytii Adan ja Hannibalinkaa sit illalla saattaa metrikselle se. Leevi oli jo nukkumassa sillo. Mun systeri oli siis tullut meille joskus päivällä ja jäi yöks nii se jäi siis vahtii Leeviä tänne ku me käytii Adankaa saattaa se.

20140910_094906-normal.jpg

 

Torstai

Ada vietii aamulla päiväkotiin ja sit mentii Leevi ja Hannibalinkaa lenkille. Siel lenkillä mun vaunuista meni rengas TAAS paskaks. Tulin himaa ja yritin korjailla sitä , mutta ei sitit ullu mitää, joten haettii toisrt vaunut alhaalta ja lähettii sit itiksee metsästää uutta sisäkumii vaunun renkaasee. Kävin tsekkailee joka mestan mut kaikissa sellAne väärälainen venttiili joka o koko aika menny paskaks mun vaunuissa joten lopulta nielin tappioni ja marssin lastentarvike liikkeesee ja oli huomattavasti suolasempi hinta siel siit renkaasta. No mut näil eväil mennnää. Menin sit hakee adan päiväkodista ja mentii omalle pihalle leikkii ja sit riennettiiki himaa ja napattii vähä evästä ja lähettii autolla ajaa hakee eka systerii ja sit vein muksut mun pikkuproidille joka asuu mun äidin luona (21v) koska menin siivoo taas mun kirppispöytää ja systeri lähti sinne kiertelee. No mulle lähti sielt kirppikselt matkaa yks magee stögispiippu, iha vaa koristeeks vaa, sit sellasen yhe koruarkun minkä olin jo aiemmin itelle ostanut mut nyt ostinki adalle synttärilahjaks. Ja siis ihan uus oli sekin. Ada tykkäs niin paljo siti mun et oli pakko ostaa sillekki :) Mentii hakee lapsii nii mutsi oli tullu jo himaa ja jäätii sinne muutamaks tunniks, jonka jälkee lähettii himaa ja mun systeri tuli myös tänne. Leevi nukahti autoo ja kannnoin sen suoraa vaa sänkyy ja ada jäi mu systerinkaa tänne ku mä lähi kauppaa. Ku tulin sielt ni aloin siivoo tääl ja vaihtaa tota rengasta, huomasinki et kiiiva täs o autoventtiili eikä mul oo selasta pumppuu joten ajelin sit toho lähi abc:lle täyttää sen. Ada ja emma jäi tänne. Tulin takas nii annoin adalle syötävää ja sit se haluski mennä nukkuu :)

20140911_113312-normal.jpg20140911_131300-normal.jpg20140911_134619-normal.jpg20140911_134714-normal.jpg20140911_134734-normal.jpg20140911_134746-normal.jpg20140911_140404-normal.jpg20140911_140611-normal.jpg20140911_140625-normal.jpg