Edellisen iltana yövaippaa leeville laittaes tajusin et hei eipä ole sit ku enää 2 vaippaa, mut onneks huome tulee rahaa ja saa ostettuu et 2 me selvitää siihe ku päästää liikkeelle. No aamul ku herättii nii tietty vaihettii ensimmäinen ja siin sit laittelin aamupaloi sun muita ja hetken päästä leevi juoksee suihkuhuoneesta ihan turvonnut juuri vaihdettu puhdas vaippa päällä.. Noniiin ja eiku rukoilemaan et löytyis viel jostai kätköist yks vaippa ja etsimään. Etin joka ikisen paikan mis vois olla ja eeei ollut missään.. Mä en tiennyt mitä mä teen senkaa ku en pääse kauppaakaa ku se pissaa heti vaatteensa. Mietin et venaan siihe asti ku mummi pääsee duunista ja saan siltä yhe vaipan ja lähen sit. Mä sidoin leeville jonku rätin ylle mutta eihä se pysynyt kauaa se pääl :D ja sitte sitä pissaa ja skeidaa oli 5 min välei siel sun täällä.. ja mä juoksin rätin ja paperinkaa peräs. Hohhoh :D Sit toi yks exä laitto viestii et voiko tulla käymää n kahe aikaa ja sanoin sille että sinä vahit nyt sit lapsia ku tulet et mä pääse hakee vaippoja kaupasta. Leevi oli sillo nukkumassa, mä alitoin sänkyy suojat et ei mee patjaa ja leeville boxerit joiss aoli side :'D Ja sit kiiruhdin kauppaa hakee vaippoi ja samal kyl ostin kaikki safkatki nopsaa ku oli listaki valmiina mitä sieltä tarvii. Leevi heräili iha unisena ja bokserit kuivana ja äkkiä sit vaippa vaa päälle. Ada ja Leevi safkas ja sit lähettii ajelee Vantaalle hoplopii, päätettii käydä matkal heses, muksut tosin oli nukahtanut autoo joten eivätpä ne syöneet, mut söivät kotona just enne lähtöä. Ja sit sinne hoplopii josta lähettii himaa n 7 aikaa, taino joo käytiin kaupan kautta. Sitte muistinki et ai ku kiva, huomen pitäs viedä ne tuloselvitykset adan pv kotii ku piti viedä ne oikeesti jo maanantaina, pyysin exäää et voisko se sen aikaa viel kattoa et juoksen mummil tulostaa ne. Ja sitte ku tulin himaa ne samanen exä lähti omaa himaasa. Mä aloi hoitaa muksui ja ku ne meni sit nukkuu nii viikkasin tollase aiva järkyttävän pyykkivuoren taas. Mä pesen kyl usei vaatteita mutta ne tuppaa kuivana jäädä lojumaa tonne lipaston päälle et joku viikkais ne ja laittas kaappii :D Huhu kello o ny puol 2 ja pakko syödä jtn ILTA palaa ku ei ole aiemmin ekrinny syödä ku siel  heses. Ja sain just ne kaikki pyykit viikattua ja huomenna herätys 7, jipii :D eli ruoka ja sen jälkee sänky kutsuuuu! :P

 

20140826_114713-normal.jpg20140826_114726-normal.jpg20140826_173331-normal.jpg20140826_173347-normal.jpg20140826_173715-normal.jpg20140826_184601-normal.jpg20140826_175700-normal.jpg