Adan pk tutustuminen alko tänään 8.30, mä yritin herättää adaa mut  ei noussu.. 25 yli 8 mä menin nostaa sen sängyst ja sanoin et nyt iha oikeesti o pakko nousta. Ada hyökkäs toiselle tyynylle ja sano "haluaaa nukkua vielä!". No mä puin sen siin päälle ja sanoin et hei sä voit nukkua vaunuissa. Noh ada nous siit sit ylös ja puin nopee sen ja nakkasin molemmat nopee vaunuihi ja kiiruhdin pk. oltii ehk 5 min vaa myöhäs et hyvin nopee lähtö mutta ada veteli siel sit aamupalansa ja tosiaan meiän pk on tossa n parikyt metrin pääs. Oltii siel pk nii tajusin että aika fine et leevil jäi sitte vaippa kotii.. ku lapset oli menos ulos, se hoitaja sano et sä voit kyl mennä leevinkaa hyvi kotii ku adan oikee alotuspäivä o ollu 18.8 jo nii sil on vakuutus tääl. No me mentii leevinkaa käymää himas. Mentii sit takas sinne Pk jonka jälkee lähettii mu frendille puistolaa. Junassa ada ilmottaa että on pissahätä, no sen junan ainoo vessa on pois käytöstä!! mä hyppään ogelis ulos junasta ja hermoilen siel et mihi hittoo mä vien adan pissalle, enkä keksiny ku et hypätää seuraavaa junaa joka tulee 6 min pääst, mentii sinne junaa ja juostii vessaa nii pissathan sillä oli jo housussa... voi että mua ärsytti!! ei se että ada ei pystynyt pidättää vaan se että se helvetin vessa oli kiinni edellises junassa JA MUN TYPERYYS ettei ollut varavaatteita edes mukana..Mentii sinne mu frendille ja pestii adan kledjut siel ja heitettii sit pyykkihuoneen kuivausrumpuu, onneks se oli vapaa. Sielä olles tajuun et joo o leevin vaipatki jäi sit himaa (en musitanu enää otaa vaippaa ku kävin koto vaihata sen vaipan) et toiv se nyt ei taas pasko housuunsa, mut ei se välttämät ku 2 tehnyt jo, mutta eikös se sit vääntänyt taas skeidat jollon totesin että eiku himaa vaa. Oli vaa pakko pukee vaatteet sille päälle ja pitää ne paskat housus ku mä oli unohtanut sen varavaipanki kotii. Etttäää sellasta kivaa :D Kyllä tää äitiys ja kiire vie multa muistin :'D Sitä se o ku pitää kaikki yksin muistaa :'D

20140825_115217-normal.jpg20140825_115226-normal.jpg20140825_114729-normal.jpg