Ystäviä kuolee,
mutta he eivät ikinä katoa.
Heidän muistonsa laskee auringon mailleen,
herättää ruohon
ja maalaa taivaalle sateenkaaren.
Menneiden ystävien muistot
elävät aaltojen lyödessä rantaan
ja tähdenlennoissa.
Tuulen huminassa he kuiskaavat meille.

Asmo :'(♥ 12.12.1989 - 24.8.2013 :'(<3
vuos on mennyt tosi nopee. Vastahan sä olit vielä täälä :'(<3

https://www.youtube.com/watch?v=J0qNVrnCv_s

 

Päiväni siis alkoi näin. Miettien, surren ja samalla mietin omaa elämääni ja masentelin kaikkee mitä mun elämässä on tapahtunut, mulla on ollu todella vaikeeta et oon seissy iha reunalla eikä oo ollu kaukana et en oo hypännyt siitä reunalta alas ja siks välillä on ollu todella vaikeaa nähdä oman sumuverhon läpi et miten paljon pahempia asioita on muille tapahtunut. Mun parhaan ystävän kihalttu, hänen 3 lapsen isänsä joka oli mun ystävä, kuoli tasan vuosi sitten tuntemattomasta syystä. Nukkui pois viron reissulla mun ystävän vierellä... Muistelin Asmoa ja sen eleitä ja ilmeitä ja sen avuliaisuutta ja sitä miten väärin on että niin hyvä ihminen lähti.. Mä kävin lastenkaa malmin hautausmaalla jättämässä asmolle kynttilän , seisoin siin hetken ja mietin hautajaisii ja kaikkee, kunnes kyynelvierähti tas poskelle ja päätin lähtee moikkaa vaarii ja mummoo. Ajelin siihen mummon ja vaarin viereiselle tielle, lyhyt oli matka asmolta ku naapureita ovat.. eli mun vaari on asustellut malmin hautausmaalla jo 9 vuotta :( mummi taas on sitte jo 12 vuotta :( Sielä asustelee myös mun isovaari ja isomummo joita en ole koskaan tavannut. En meinannut löytää hautaa koska siihen oli istutettu niin  järkyytävän iso kukka puska et kivi oli piilossa, ihmettelin et missä hitossa se on ku aina se on tässä rivil ollut, mutta löytyhäse sielt puskan takaa sit. Mummosta en muista ku jotain, sekuoli alzheimerin tautiin.. mummo ei ollut mun verisukulainen, vaan mun faian puolmutsi mutta paljo tärkeempi ku mun biologinen mummo. Vaari oli meille tosi rakas ja läheinen, se oli kova paikka sillo 14 vuotiaana ku se lähti,välil vielki vaikee uskoo et vaari on poissa eikä nähyt mun lapsia ym. Vaari kuoli maksakirroosiin.. Ikävä on edelleen.

20140824_135631-normal.jpg20140824_140244-normal.jpg

Hautasmaa visiitin jälkee mä ajeli mutsille viemää lapset sinne ku mä lähin systerin, sen jätkän ja mun pikkusysterinkaa myllikää keilaa. Olin keilannu ehk 2-3kertaa elämäni aikana, pitäis kyllä käydä useemmin, oli tosi kivaa ja kaikki paskat murheet unohtu. Hain se jälkee sit muksut ja ajeltii tähä meiä pihoille ja jäätiiki sit ulos.

20140824_180814-normal.jpg20140824_183523-normal.jpg20140824_180755-normal.jpg