Tarkoitus oli tehdä blogi ehk enemmän kuvilla, mutta no jos tuntuu et tekstiiki tulee nii elkäähä ihmetelkö :)

Mulla oli tänään lääkäri ja veinki sen takia sit muksut proidille hoitoon. Lääkäri aika oli 13.30. Lääkäri jälkee kävin nopee vaihtaa mun emännänavaimee patterit, ku meil o jotku ihme tunnistukset kellaris et niis avaimis o patteri ja mun avain ei toiminu ni en päässy kellarii. Se jälkee kävin hakee mutsin duunista ja ajelin sit niille. Mun proidi siis asuu mutsin luona. Oltii sovittu mutsinkaa et se kattoo lapsii ku olin luvannu tänään kuskaa mu systerii ja sen jätkää hakee niiden uutta kissaa :) Menin neljäks mu systerille josta sit ajeltii HESY:lle. Siel oli niiiin ihanii kissoi ja voi että mä oisi halunuu yhen nappaa mukaa mut en olis voinut ja onneks sil kissa paral oli tiedos jo uus koti :) Hesy jälkee heitin sen poppoon himaansa ja ajelin mutsille hakee lapsia. Mun oli tarkotus tänään käydä kaupassa koska ei ollu maitoa ja koiralla yhtää safkaa ym. No soittelin siin sit mummille et voiskohan se jeesaa ja kattoo muksui ku must tuntuu et aika stressaava kohtalo raahaa 10 litraa maitoo, 10kg koiran nappula säkkii, muit safkoi mitä piti hakee ja sit viel pitäis yrittää työntää yht nukkuvaa lasta vaunuis. Mummi tietysti otti ne ja vein sinne. Molemmat oli simahtanut autoo ja kannoin Leevin sänkyy jatkaa unii ja adan vein sohvalle mut se ei halunnukkaa nukkuu joten ne oli viettänyt mun mumminkaa kahestaa kerranki laatu aikaa ku Leevi nukku :) Hain mu systerin ku se otti auton lainaa ja sit ajeltii mun luo, heitettii kauppa kamat himaa, otin koiran, systeri mun auton ja lähti ajelee himaansa. Mä lähin Hannibalinkaa kävelee mummille joka asuu n 150 metrin päässä musta. Leevi heräs siihen ku pimputin. Tän kaiken juoksemisen jälkee mentii sit himaa :) kaivelin tossa adan toppapukui ja välikausi vaatteita ja kura vaatteita esille. Soviteltii adan kuriksii, jotka vien adalle päiväkotiin jonka se aloittaa osa aikaisesti 2.9.2014 :)

 

10593143_10152409937536859_839625583244320140820_223219-normal.jpg

 

Ada ei suostunut eka kokeilee sadetakkia nii pitihä äitin näyttää esimerkkiä :'D

20140820_221808-normal.jpg

Hannibal näyttää täs iha et se ois iha vaikeena. Oikeesti se just tä jälkee laski pään toho leevin vatsalle :P

20140820_091650-normal.jpg

 

20140820_124656-normal.jpg